Revalidatie

Revalidatie fysio 4 den bosch
Blessure en chronische revalidatie fysio
Revalidatie

Revalidatie kan ingezet worden voor verschillende doeleinden. Bijvoorbeeld na een operatie, blessure of het optimaliseren van klachten waarvan bekend is dat deze niet volledig genezen kunnen worden of een chronische aandoening zijn. Hierbij wordt voornamelijk aan training gedacht om het bewegingsapparaat te optimaliseren en sterker te maken afhankelijk van de vraag van de client. Echter soms kan een aanvullende behandeling in de behandelkamer ook een onderdeel zijn van een revalidatie bijvoorbeeld om een gewricht te mobiliseren of pijnklacht te verminderen.

Hieronder vindt u een greep uit mogelijke situaties waarbij dit een gepaste behandelmethodiek kan zijn.

Operatie
  • Nieuwe heup
  • Nieuwe knie
  • Meniscus & kruisband
  • Hart-, vaatchirugie
  • Orgaan operaties

Chronische klachten
  • COPD
  • CVA
  • Etalage benen (claudicatio intermittens)
  • Hart-, vaatklachten
  • Oncologische revalidatie
  • Parkinson
  • Reuma
  • Spierziekten
  • Whiplash

Revalidatie kan in ieder stadium van een behandeling en/of direct bij aanvang van de behandeling worden ingezet. Fysio 4 Den Bosch heeft een goed ingerichte trainingszaal om u op ieder niveau te begeleiden. Al onze therapeuten zijn opgeleid om deze behandelmethode toe te passen bij uw klachten, natuurlijk altijd in overleg met de cliënt.

Iets voor u?

Wilt u een afspraak maken voor een van bovenstaande klachten of aandoeningen? Neem dan contact met ons op door te bellen naar: 073 614 05 05 of mail naar info@fysio4denbosch.nl.