FYSIOTHERAPIE NODIG IN 2018

Denkt u volgend jaar fysiotherapeutische zorg nodig te hebben? Dan is het slim om u goed te laten informeren over de verschillende zorgpolissen. Voor fysiotherapie is een aanvullende verzekering nodig. Aangezien er zó veel aanbod is, is het handig om te weten waar u op moet letten bij het afsluiten van een geschikte (aanvullende) polis. Bekijk de tips en het advies fysiotherapie en verzekeren op www.defysiotherapeut.com. Ons belangrijkste advies is, laat u goed informeren en doe de polisvergelijking op www.zorgverzekeringwijzer.nl.

FASCIE THERAPIE

Heeft u al langer bestaande pijnklachten?
Blijvende stijfheid al dan niet als gevolg van een operatie?

Onze fysiotherapeut Lara de Nijs heeft in November haar tweede cursus afgerond op het gebied van fascie technieken. Deze nieuwe behandelmethode geeft snel en pijnloos meer beweeglijkheid en verlichting. Meer weten?

BEWEEG PROGRAMMA

Onze fysiotherapeut Iris van Bussel is samen met diëtist Floor Klaassen een beweegprogramma gestart voor mensen met overgewicht. Met als doel om een leefstijl te ontwikkelen die u als patiënt na twee maanden zelfstandig vol kan houden. Zij focussen zich op voeding, beweging, preventie van gezondheidsrisico’s.
Klik hier voor meer info.

MEDICAL TAPING

Medical Taping is een manier van tapen om zo je spieren beter te ondersteunen. Onze therapeuten hebben een speciale opleiding gevolgd om u te kunnen behandelen volgens de Medical Taping-methode. Spieren die niet goed functioneren resulteren vaak in uiteenlopende klachten en symptomen. Medical Taping kan de niet goed functionerende spieren ondersteunen en het herstelvermogen van het lichaam stimuleren.

We hopen dat u met veel plezier de nieuwsbrief heeft gelezen. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Met sportieve groeten,
Team Fysio4DenBosch

Bent u opzoek naar een praktijkruimte? Mail dan voor meer info naar: admin@fysio4denbosch.nl