KINDERFYSIO

Wist u dat bij Fysio 4 Den Bosch ieder kind terecht kan tussen de 0 en 16 jaar die motorische problemen heeft? Maar ook wanneer hij of zij kamt met een chronische ziekte of graag zou willen afvallen.

VOOR DE HELE KLEINTJES

Ook baby’s kunnen geholpen worden met kinderfysiotherapie. Heeft uw baby een voorkeurshouding ontwikkeld of heeft hij een aangeboren of neurologische aandoening?

Onze kinderfysiotherapeut kijkt waar de oorzaak ligt en geeft adviezen en oefeningen.

PEUTERS & KLEUTERS

Vanaf de peuterleeftijd worden er steeds hogere motorische en sensorische eisen aan een kind gesteld (het kind leert klimmen, fietsen, rollen).

Heeft uw kind moeite heeft met het aanleren van nieuwe vaardigheden, neem dan contact met ons op. Plezier in bewegen staat hierbij centraal.

SCHOOLGAANDE KINDEREN

Oudere kinderen kunnen motorisch onhandig zijn of houterig bewegen, vaak hun evenwicht verliezen en veel uit hun handen laten vallen. Ze kunnen angstig zijn om te bewegen of een slechte houding hebben. Een kind kan veel moeite hebben met stilzitten, schrijven of met het tempo van de klas bijhouden. Dit kunnen allemaal redenen zijn voor kinderfysiotherapie.

ALTIJD WELKOM

U en uw kind zijn voor deze speciale vorm van fysiotherapie altijd welkom. Elk kind van 0-18 jaar is in ieder geval verzekerd voor kinderfysio-therapie en er is geen sprake van eigen risico.

Een afspraak maken bij Fysio 4 Den Bosch kan via ons telefoonnummer 073 614 05 05, maar ook via onze website.  U kunt bij ons terecht zonder verwijzing van de huisarts.